Jäsenyys ja edut

MLL:n jäseneksi voi liittyä kuka tahansa. MLL Paimion paikallisyhdistyksen jäsenmaksu on aikuisilta 25 euroa ja alle 18-vuotiaille jäsenyys on ilmainen. Jäsenenä tuet toimintaa paimiolaisten lapsiperheiden hyväksi ja saat kotiisi valtakunnallisen Lapsemme-lehden neljä kertaa vuodessa.

MLL:n jäsenenä olet mukana rakentamassa Suomea, jossa lapsuutta arvostetaan ja lasten hyvinvointi on kaikkien yhteinen asia. Yhteiskunta, jossa lapset ja nuoret voivat hyvin, on hyvä kaikenikäisille. Lapset tarvitsevat lisää puolestapuhujia - mitä enemmän meitä jäseniä on, sitä paremmin ääni lapsen puolesta kuuluu.

MLL:n jäsenten ansiosta voimme mm.

• pyörittää perhetalo Hattaran toimintaa sekä paikallisia tapahtumia
  • piiri kouluttaa vapaaehtoisia vanhempien, lasten ja nuorten tueksi
  • lievittää yksinäisyyttä avointen kohtaamispaikkojen, kuten perhekahviloiden ja vertaisryhmien avulla
  • valtakunnallinen MLL ylläpitää jokapäiväistä lasten ja nuorten puhelin ja chat-toimintaa

Tule sinäkin mukaan! Liity jäseneksi

Paikalliset jäsenedut

Hierontapiste Minna Kuhasalmi:

-10% normaalihintaisista hieronnoista. Vistantie 38 D, 21530 Paimio. Tiedustelut ja varaukset puh. 044 57 15 324.

Bio Stara:

Ma-to näytöksiin normaalilippu hintaan 6e (norm. 8,50-10e) ja 3D näytöksiin 8e (norm. 10-11,50e). Pussitie 4, 21530 Paimio. http://www.biostara.fi/.

Paimion Kukkapalvelu:

Tuotteista -10%, poislukien adressit. Pussitie 4, 21530 Paimio.

Sportia Santala:

Vaatteista ja jalkineista -15% (ovh). Vistantie 12, 21530 Paimio.

Lisäksi paimiolaiset jäsenet saavat alennusta mm. kirpputorin myyntipaikasta, kerhomaksuista sekä joistain yhdistyksen tapahtumien lipuista.

Jäsenedut ovat voimassa toistaiseksi ja muutokset ovat mahdollisia. Jäsenkortin esittäminen on aina edellytys alennuksen saamiseen. Ellei toisin mainita, jäsenetu on korttikohtainen eikä sitä voida yhdistää muihin tarjouksiin.

Jäsenetujen lisäksi useat paikalliset yritykset tukevat toimintaamme mm. tuotelahjoituksin. Mikäli yrityksesi haluaa olla mukana tukemassa toimintaamme, otathan yhteyttä jäsenvastaavaan: jasenvastaava.paimionmll(a)gmail.com.

Rahalahjoitukset voi laittaa tilille  FI93 5319 0440 0012 09.

Kiitos kaikille yhteistyökumppaneillemme!

Valtakunnalliset jäsenedut

MLL tarjoaa paljon myös valtakunnallisia etuja.

Kaikki jäsenedut näet tästä