Perhekahvilat

Kuva Hattarasta

Maanantaisin Olkkari klo 10-12

Vapaamuotoista jutustelua ,tarjolla kahvia,teeä ja mehua.

Tiistaisi  1 euron aamupalapäivä klo 10-12.

Tarjolla aamupala yhdellä eurolla koko perheelle.

Torstaisin perhekahvila yhteistyössä Paimion srk:n kanssa, klo 10-12.00

Vapaamuotoista jutustelua, tarjolla kahvia, teetä ja mehua.

Perjantaisin Touhutupa klo 10-12.00.

Luvassa erilaista viikottain vaihtuvaa ohjelmaa, esim. leivontaa, askartelua, lukuhetkiä, muskaria ym. Ajatuksena, että lapset tulevat jonkun läheisen aikuisen kanssa yhdessä touhuilemaan. Esimerkkinä, leipomispäivänä valmistelemme taikinan ja ripottelemme jauhot jotta pääsette lapsen kanssa leivontapuuhiin. :) Me tarjoamme puitteet tekemiselle ja lapsi oman aikuisensa kanssa puuhailee omatoimisesti. Joistain touhuiluista perimme 1 € aines/tarvikemaksun!

Kuvataiteilijat
Tukioppilaita
Kylämummi perhekahvilassa

Koululaisten aamupäivätoiminta ma-pe klo 7-10
Aamulla voi leikkiä, levätä ja saa aamupalan. Mahdollisia vapaita paikkoja voi tiedustella Hattarasta.

KESKIVIIKKOISIN Puuhakerho 3-5 vuotiaille.

Kerhoon ilmoittaudutaan ja se on maksullinen. Lisätiedot ja ilmoittautumiset sallajarvinen1@gmail.com.

Ensisynnyttäneiden -vertaisryhmässä pohditaan yhdessä äitiyteen liittyviä asioita.

Tukioppilastoiminta
Tukioppilaat toimivat aktiivisesti Paimion yläkoulussa yhdistyksemme tukemina. Tukioppilaat on koulutettu myös toimimaan vertaissovittelijoina.

Kummilapsi
Vuodesta 1986 yhdistys on nimennyt vuosittain kummilapsen lähimpänä marsalkka Mannerheimin syntymäpäivää 4.6. syntyneestä lapsesta. Muistamme kummilasta sekä hänen perhettään vierailulla ja pienellä lahjalla.

Kylämummi ja -vaari - toiminta
Uusia kylämummeja ja -vaareja mahtuu mukaan toimintaan. Voit toimia mukana omalla aikataulullasi sekä oman mielenkiintosi mukaan. Ota yhteyttä Hattaraan.

Lasten syntymäpäiväjuhlat Perhetalo Hattarassa

Perhetalossa on mahdollista järjestää syntymäpäiväjuhlat 4-10v. lapsille. Katsothan lisätiedot tästä.